|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
hallo allemaal, Ik(17) probeerde laatst voor het eerst seks te hebben met mijn vriendin(17) en dat wou niet helemaal,, er was wel lang genoeg voorspel volgens mij, maar hoe ik het ook probeerde ik kreeg hem er niet in. Toen zijn we maar andere dingetjes gaan doen bij elkaar, zoals aftrekken, vingeren enzo. Ik merkte daarna dat zij dat volgens mij nog wel erger vond dan ik. Meerdere keren is het wel ''gezellig'' geworden, maar we hadden het nog niet weer geprobeerd. en laatst merkte ik dat ze lang niet zo nat was als eerst, het kan ook aan mij liggen, maar zo leek het. En ik kwam ineens vroegtijdig klaar  gebeurde me nooit  en toen was het ook ineens klaar, we knuffelden wat en kuste nog wat en toen trokken we onze kleren weer aan.. waarna ze de dag erna zei dat ze het wel wou proberen gister.. Toen baalde ik daar pas echt van.. Weet iemand wat het probleem is dat het niet past? we zijn allebij maagd en we proberen het veilig te doen;) een tip voor het stoppen van vroegtijdig komen? Gr anoniem,
|
|
|
niemand die me wil helpen?:( of iemand die dit probleem ook heeft gehad?
Gr anoniem
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
sorry nog niet voorgehad en ik heb geen tips sorry
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
|
Just Normal wrote:sorry nog niet voorgehad en ik heb geen tips sorry ik wil wel helpen als het kon
|
|
|
bedankt voor de reactie iig;)
dat het niet past, zou dat aan spanning kunnen liggen? we proberen gewoon verder tot het lukt:D we hebben iig de motivatie ervoor:D
tnx, geheim..
|
|
|
geheim. wrote:bedankt voor de reactie iig;)
dat het niet past, zou dat aan spanning kunnen liggen? we proberen gewoon verder tot het lukt:D we hebben iig de motivatie ervoor:D
tnx, geheim.. ik zou wel voorzichtig doenmess heeft je vriendin meer pijn dat ze laat zien
|
|
|
pijpt ze je dat zou kunnen helpen
|
|
|
[/quote]ik zou wel voorzichtig doenmess heeft je vriendin meer pijn dat ze laat zien[/quote]
- nou, voorzichtig ben ik altijd met haar. Ik geef te veel om haar om haar pijn te doen. Met 'verder proberen' bedoelde ik echt proberen en niet 'doordrukken' hoor;). Als ik merk dat ik haar pijn doe stop ik ook meteen, en doe ik rustiger aan;)
[/quote]pijpt ze je dat zou kunnen helpen[/quote]
- zou dat wel handig zijn met condoom? we willen het graag veilig doen. Maar, nee, ze heeft me nog niet gepijpt. Ik heb haar wel gebeft, en we 'spelen' best wel vaak, zonder echt seks te hebben.
Aankomend weekend gaan m'n ouders 5 dagen weg ofzo, en dan zijn we weer helemaal alleen. Dus zit er wel in dat we het weer proberen.
gr,
Geheim.
|
|
|
een condoom geleidt vaak messchien een betere condoomkwaliteit proberen?
|
|
|
- ik heb zelf durex, volgens mij zijn er niet veel betere toch? volgende x probeer ik het wel met een beetje spuug, of glijmiddel ofzo..
thnx voor de reactie;)
|
|
|
durex zijn idd volgens mij de beste glijmiddel kan ook goed helpen
|
|
|
Zoals ik lees was dit voor jullie beide de eerste keer. Wees niet teleurgesteld zolang je penis niet groter is dan een pasgeboren baby is er niks aan de hand hoor. Je schreef dat jullie een lang voorspel hadden dus dat zit al goed. Ook dat jullie het veilig willen doen stemt me heee..l gelukkig.
Je schreef ook dat ze de 2de keer (denk ik) niet zo nat was, je vroegtijdig klaarkwam (komen de meeste jongens in het begin wel eens tegen) een knuffel en that's it???
Wat met je vriendin? Hoeft zij niet klaar te komen?
Ik denk dat het hem daar toch zit hoor, begin eens met het voorspel dat jullie de eerste keer deden lang, leuk en prettig.
Vinger je vriendin tot ze ervan klaarkomt ze zal zo heet zijn dat ze je zeker in haar zal willen. Op deze manier ben je al zeker dat ze er 100% klaar voor is en niet te zenuwachtig of te bang voor dat grote ding tussen je benen :D.
Gebruik wat extra glijmiddel of spuug en doe het zachtjes aan. En kom je vroegtijdig klaar is dit enkel een compliment voor je meisje dat ze zo "hot" is. Naarmate je meer seks hebt zal je meer controle kunnen hebben en zelfs je orgasme een tijdje kunnen uitstellen.
Lukt dit alles toch niet probeer tijdens het vingeren eens meer dan 1 vinger in de vagina te steken als je vriendin hiervoor te vinden is natuurlijk. En zoals altijd doe ook dit heel zachtjes.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |