Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Penis te klein?! Options
DuckArmy
Gepost: Wednesday, March 14, 2012 9:45:36 PM
Rang: Member
Groep: Member

[Points]: -104
lolzzz wrote:
ik ben bijna 16 en bij mij istie stijf 16cm, das redelijk gewoon toch he?
zoutie nog groeien? :)

Waarschijnlijk wel toen ik 16 was was die rond 15cm nu ben ik 18 en ist 18 a 19 in stijve stand
sdk
Gepost: Wednesday, March 28, 2012 11:43:52 PM
Rang: Newbie

[Points]: 15
vic97 wrote:
De mijne is slap ongeveer 12 cm en stijf (nu dus...) 21 cm en hij wordt nog groter want ik ben pas 15. Mijn omtrek is 14 cm dus best dik!

pff.. jaloers d'oh!

mijne is maar 13 à 14 cm.. in stijve toestand :( en ben al 23 dus hij zal niet meer groeien Brick wall

eigenlijk had ik er nooit echt veel problemen mee, omdat ik dacht dat hij nog wel ging verder groeien.. maar als ik zie dat sommige 13 à 16 jarigen al 17 cm hebben Eh?

en dat verhaaltje van dat hij een mm 'groeit' door te rukken, dat is toch dikke onzin..? bestaat er echt een 'trainingsmethode' om hem langer te krijgen? zou leuk zijn als hij 17 cm is erect, maar dat lijkt me onmogelijk..
to_old
Gepost: Tuesday, May 08, 2012 4:46:07 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Ik herhaal even

Je hoeft geen lange penis te hebben om goed te zijn in bed. Je vrijt immers niet met je penis alleen, maar ook met je tong, mond, handen... Wat je daarmee doet is minstens even belangrijk.

Om de lengte van je penis te meten, moet je van aan de bovenkant (aan de buik) tot aan de eikel meten. Om de omvang te meten, moet je een centimeterlint om het dikste gedeelte van je penis vouwen.

En wees gerust 13 à 14 cm is lang genoeg om een meisje te plezieren hoor. Dus haal niks uit waardoor je schade van oploopt of het is gedaan voor jou om nog tot een orgasme te komen.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS