|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 10/16/2011 Berichten: 25 [Points]: -119 Locatie: wetteren
|
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
Hoe oud ben je? 15 jaar Jongen of meisje? ik ben een jongen Weten jouw ouders dat jij masturbeert (als je dat doet)? ik masturbeer mezelf, en als het goed is weten mijn ouders het niet Weten jouw broers/zussen dat jij masturbeert (als je dat doet)? als het goed is niet Weten jouw neven/nichten, tante's/ooms dat jij masturbeert (als je dat doet) nee Weten jouw vrienden dat je masturbeert (als je dat doet)? nee Mogen jouw ouders jou naakt zien? nee Mogen jouw broers/zussen jou naakt zien? nee Mogen jouw neven/nichten, tante's/ooms jou naakt zien? nee Mogen jouw vrienden je naakt zien? licht eraan Weet jij of je ouders masturberen? nee Weet jij of je broers/zussen masturberen? nee, denk van wel Weet jij of je neven/nichten masturberen? nee Weet jij of je vrienden masturberen? zullen ze wel doen
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 11/7/2009 Berichten: 87 [Points]: -260 Locatie: België
|
Hoe oud ben je? 15 Jongen of meisje? Jongen Weten jouw ouders dat jij masturbeert (als je dat doet)? Nee Weten jouw broers/zussen dat jij masturbeert (als je dat doet)? Heb er geen :D Weten jouw neven/nichten, tante's/ooms dat jij masturbeert (als je dat doet) Nee Weten jouw vrienden dat je masturbeert (als je dat doet)? Ja Mogen jouw ouders jou naakt zien? Alleen in noodgevallen Mogen jouw broers/zussen jou naakt zien? Heb er geen :D Mogen jouw neven/nichten, tante's/ooms jou naakt zien? Nee Mogen jouw vrienden je naakt zien? Nee Weet jij of je ouders masturberen? Ja Weet jij of je broers/zussen masturberen? Heb er geen :D Weet jij of je neven/nichten masturberen? Nee Weet jij of je vrienden masturberen? Ja
|
|
|
Guest |