Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
JAloers Options
appeltje1988
Gepost: Saturday, October 22, 2011 1:51:48 PM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: 3
Hallo,

Mijn vriend en ik zijn twee jaar en een half samen. Ik ben door men laatste vriend bedrogen geweest, sindsdien ben ik heel bang om dit terug voor te hebben. Ooit een keer heb ik eens men vriend zen msngesprek gelezen, daarin heb ik gelezen dat hij wel eens seks zou willen hebben met een bepaald meisje dat hij knap vond. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij vertelde me toen dat hij hier gwn mee bedoelde dat hij dat een mooi meisje vond. Hij vond mij hiervoor enorm jaloers reageren. Toch voel ik me hier nog steeds enorm slecht bij, zeker als ik dat meisje tegenkom tijdens het uitgaan. Vinden jullie ook overdreven dat ik hier jaloers/boos voor ben?
FRANKLINANDMARSHALL
Gepost: Wednesday, November 09, 2011 4:50:32 PM
Rang: Member

[Points]: 72
Overdreven? Nee, absoluut niet. Ik ben nogal van het gevoelige type en ik zou nog veel erger als jou reageren, trust me...

Waarom wil hij dit? Omdat hij haar een knap meisje vond? Ik wil mij niet moeien, maar kan het ook niet zijn dat jullie seksrelatie op een laag pitje staat?
niet beledigend bedoeld hoor, ik wil je alleen maar helpen.

Wees niet onzeker over je reactie, je hebt alle recht om zo jaloers/boos te zijn!

toedels!
Fullglory
Gepost: Wednesday, November 09, 2011 5:04:13 PM
Rang: Member

[Points]: -22
Tis niet overdreven, maar je moet er wel mee opletten. Te jaloers zijn is ook niet goed.

appeltje1988 wrote:
Hallo,

Mijn vriend en ik zijn twee jaar en een half samen. Ik ben door men laatste vriend bedrogen geweest, sindsdien ben ik heel bang om dit terug voor te hebben. Ooit een keer heb ik eens men vriend zen msngesprek gelezen, daarin heb ik gelezen dat hij wel eens seks zou willen hebben met een bepaald meisje dat hij knap vond. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij vertelde me toen dat hij hier gwn mee bedoelde dat hij dat een mooi meisje vond. Hij vond mij hiervoor enorm jaloers reageren. Toch voel ik me hier nog steeds enorm slecht bij, zeker als ik dat meisje tegenkom tijdens het uitgaan. Vinden jullie ook overdreven dat ik hier jaloers/boos voor ben?
ricardo
Gepost: Friday, November 18, 2011 11:45:16 PM
Rang: Newbie

[Points]: 27
Um sorry hoor maar ik vind da gebrek aan respect as uw vriend dat zomaar op msn zit te zeggen. Ge hebt zeker het recht om daar jaloers van te zijn! Dat em nog eens zegt dat hij een ander meisje knap vindt, ma seks ermee willen hebben, da is der over.

As ik met een meiske ben zal ik haar als een prinses behandelen en zo'n soort zever zeker nie zitten vertellen tegen anderen. Hij is nu bij u en heeft voor u gekozen en dan moet hij uw gevoelens ook respecteren Think

Ge moet da voor uzelf uitmaken, hoeveel ge wilt en kunt hebben in uw relatie, maar ik vind in de eerste plaats dat uw lief zich ook moet kunnen beheersen. Dus ga zeker nie twijfelen aan u eigen als hij vindt da ge overdrijft. Natuurlijk zal hij da zeggen ma ge moet bij uw idee blijven. En ge moet u ook nie slecht voelen voor niks as ge da ander meiske tegen komt. Uiteindelijk is hij met u samen en vindt hij u zeker de allermooiste:d/
to_old
Gepost: Wednesday, November 30, 2011 1:58:26 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Iedereen heeft het recht te reageren op bepaalde zaken. En het is langs de ene kant goed dat je hem hiermee confronteerde. Anderzijds heb jij wel zijn msn berichten gelezen zonder zijn toestemming denk ik?

Jongens zijn soms erg impulsief en praten soms stoer om hun imago hoog te houden. Je zal waarschijnlijk wel uit zijn reactie hebben kunnen afleiden of hij naar antwoorden moest zoeken of dat hij je de waarheid vertelde?

Indien je echt denkt dat hij de ware is voor je moet je dit zeker kunnen uitpraten. Niet enkel hem confronteren met de feiten maar ook de aanleiding proberen uitzoeken. Jullie zijn nu 2 jaar en 6 maand samen jullie kennen elkaar al een beetje dus de waarheid achterhalen moet zeker kunnen, hoe confronterend of kwetsend deze kan zijn. Het is beter de zaak uit te praten dan beide verveeld zitten met wat gebeurd is want dit leid meestal tot nog meer ergernis tot de relatie stuk gaat.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS