Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Pijpen Options
Shy
Gepost: Tuesday, October 25, 2011 5:58:51 PM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: -479
Hej

Ik heb een lief waar ik al 6 maand mee samen ben, we hebben al wat geexperimenteerd ( vingeren,aftrekken, beffen)
maar pijpen lukt niet zo goed. Het geeft niet echt een bepaald fantastisch gevoel voor mij.
Ze heeft ook weinig zelfvertrouwe waardoor het nog moeizamer gaat.
enige tips?
to_old
Gepost: Tuesday, November 22, 2011 5:00:35 PM

[Points]: 540
Ook meisjes moeten leren wat jongens leuk vinden. Dus praat hier over geef aan wat je leuk vind en wat minder leuk. Zodra jullie dit van elkaar weten zal jullie orgasme een andere dimensie kennen.

Ik lees dan ook veel dat praten niet zo gemakkelijk is omdat je nooit weet hoe het meisje of de jongen zal reageren op wat je zegt of vraagt. Daarom heb ik een ludieke oplossing bedacht.

Neem beide een blaadje papier en schrijf daar eens op wat je zelf graag hebt en wat je denkt dat je vriend(in) graag heeft. Geef je blaadje aan je partner met de opdracht de dingen te doen die er op staan. Bekijk achteraf samen eens wat jullie geschreven hebben dit kan de drempel om er over te praten verkleinen.

Veel plezier ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Shy
Gepost: Monday, November 28, 2011 10:09:39 PM

Om nog te antwoorde hierop
ze heeft me nu al regelmatig gepijpt en afgetrokken maar ik kan gewoon niet klaarkomen wat ze ook doet...
En voor seks is ze nog niet klaar
raad?
Neok
Gepost: Tuesday, November 29, 2011 5:52:25 PM

[Points]: 47
met de tong over de eikel wrijven?

ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
to_old
Gepost: Wednesday, November 30, 2011 11:48:01 AM

@ Shy

Ik neem aan dat je wel van haar aanrakingen geniet? Het is dan wel geen explosief genot maar je kunt op die manier wel veel langer genieten toch?

Even een vraag, het staat waarschijnlijk wel ergens op dit forum maar ben een beetje lui vandaag ;)

Als je jezelf masturbeert geeft dit een totaal ander gevoel dan als je vriendin dit doet? Vergelijk gevoel en handelingen even (harder, zachter, vlugger, trager, ...) tussen jezelf en je vriendin.

Eerlijk gezegd als je vriendin nog niet klaar is voor seks lijkt me dat ze je even pijpt niet echt zo juist, maar dat zal wel aan mij liggen.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Shy
Gepost: Thursday, December 01, 2011 7:40:13 PM

to_old wrote:
@ Shy

Ik neem aan dat je wel van haar aanrakingen geniet? Het is dan wel geen explosief genot maar je kunt op die manier wel veel langer genieten toch?

Even een vraag, het staat waarschijnlijk wel ergens op dit forum maar ben een beetje lui vandaag ;)

Als je jezelf masturbeert geeft dit een totaal ander gevoel dan als je vriendin dit doet? Vergelijk gevoel en handelingen even (harder, zachter, vlugger, trager, ...) tussen jezelf en je vriendin.

Eerlijk gezegd als je vriendin nog niet klaar is voor seks lijkt me dat ze je even pijpt niet echt zo juist, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ja ik moet me wel snel rukken om te kunnen klaarkomen, ik denk niet dat ik haar dat kan aanraden ...
Pijpen doet ze wel graag nochtans
to_old
Gepost: Friday, December 02, 2011 2:30:36 PM

Ik weet niet of ze je pijpt met condoom? Je kunt anders eens proberen om wat stimulerend glijmiddel in het condoom te doen voor je hem omdoet? Deze middelen zijn tegenwoordig in elk warenhuis te verkrijgen. Niet iedereen is hier voorstander voor, maar je weet maar nooit dat deze extra stimulans je vroeger laat komen. Ook kan ze met 1 hand de ballen, het perineum en de anus strelen. Probeer dit desnoods zelf eerst even indien uit je toch wat verlegen bent om dit te vragen aan je vriendin. Als het helpt zou ik dit zeker overwegen.

Kijk ook even op deze site naar HOE PIJP IK IEMAND? je weet nooit of er iets in staat dat kan helpen.

Ik weet ook niet hoe ze het juist doet, zorg er voor dat ze afwisselende zaken doet. Bijten, likken, zuigen, blazen, ... Het zou zelfs ideaal zijn mocht je haar laten merken wat je leuk en minder leuk vind als ze dit zelf niet door heeft natuurlijk. Zorg ook voor een sfeer en omgeving waar je voor 100% op je gemak bent en denk niet te veel na over ik MOET hier zo vlug mogelijk klaarkomen. Ook zelf niet te veel spelen met jezelf kan er voor zorgen dat je haar geen kaak krampen bezorgd.

Veel succes ;)

Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS