Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Hallo iedereen! Ik heb een paar dagen geleden iets heel vreemds meegemaakt met mijn vriend.
Ik was hem rustig aan het pijpen en ja, hij vond het heel lekker. Opeens begint zijn penis heel stijf te worden en ik proefde een andere smaak in mijn mond. Nu ja, het was absoluut niet de eerste keer dat ik hem pijpte, dus ik dacht dat het voorvocht was en dat hij bijna ging klaarkomen. Dus ik deed rustig verder en uiteindelijk ben ik gestopt omdat ik dacht dat het toch niet ging lukken... (en ik kreeg al een kaak-kramp)
Wat bleek: (hij vertelde het me daarna) Hij was al klaargekomen! Op het moment dat ik dacht dat het voorvocht was, bleek het gewoon sperma te zijn!
Toen ik er later over nadacht, vond ik het inderdaad vreemd dat zijn penis zo'n vreemde vormen aannam toen 'het' gebeurde, maar op dat moment stond ik er niet zo bij stil.
De oorzaak van het 'klein orgasmetje' is dat hij die morgen zichzelf al had afgetrokken. Helaas pindakaas... En geil dat hij nog was, wilde hij natuurlijk niet zeggen: 'Oh schat, ik ben eigenlijk al klaargekomen, wat nu?' want als hij dat had gezegd, was ik natuurlijk meteen gestopt :')
Man man man, jongens...
toedels!
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/23/2011 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: Antwerpen
|
Vond je het dan erg dat hij in je mond is klaargekomen? Of vond je het erg dat hij 's morgens al gemasturbeerd had?
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
of helemaal niet erg?
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Ik kan meerdere keren per dag flink sperma produceren...
|