|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Voor de jongeren op dit forum die al seks gehad hebben of klaargekomen zijn.
Hoe was je eerste ervaring met klaarkomen? Hoe was je eerste ervaring met seks?
Wat zou jij meegeven als raad voor jongeren die voor de eerste keer willen masturberen of seks hebben met een vriend(in)?
De eerste keer bewust klaarkomen door masturbatie was zalig voor mij, dus positief De eerste keer seks was voor mij onwennig maar verliep eigenlijk wel vlot en was zalig, ook mijn vriendin zei dat het zalig was. Dus ook dat was positief.
De raad die ik wil meegeven voor masturbatie is. Zorg dat je het ongestoord en in een aangename sfeer kunt doen. Zorg ook dat je een handdoek of iets bij de hand hebt om geen sporen na te laten.
De raad voor de eerste keer seks. Zorg dat je er 100% klaar voor bent, zorg steeds dat het veilig is, voor een aangename sfeer en dat je niet gestoord kunt worden. Dat was bij mij de cocktail voor een nooit te vergeten herinnering.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/22/2011 Berichten: 5 [Points]: 18 Locatie: Vlaams-Brabant
|
Mijn eerste keer sex was een flop! Hij was zo opgewonden dat het geen 5 minuten heeft geduurd... Mijn eerste orgasme? Die was zalig!!!! Ik wist niet wat mij overkwam. Natuurlijk wil ik nu elke keer dat ik sex heb een orgasme he! :)
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/23/2011 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: Antwerpen
|
Mijn eerste orgasme weet ik zelfs niet meer Mijn eerste keer sex was eigenlijk een flop. Direct betrapt geweest, dus is niet echt super te noemen.
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
mijn 1st ogasme was fantasties :d/ echt nice de eerste keer ging heel vlot en leuk
tip maak dat je er allebij klaar voor bent , rustig en ontspannen zijn
;-)
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Mijn eerste masturbatie was leuk, 1e keer seks veel te vroeg... We waren 12 en deden maar wat. Ik had toen nog geen sperma en we hebben het zonder condoom gedaan. Heel lekker maar niet veilig. Ik had toen nog best een kleine lul (stijf 10 cm denk ik).
|
|
|
Guest |