|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Zelf vind ik het heerlijk om het te doen. Haar te horen kreunen en te zien krollen tot ze klaarkomt.  En de smaak vind ik echt niet slecht.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
to_old wrote:Zelf vind ik het heerlijk om het te doen. Haar te horen kreunen en te zien krollen tot ze klaarkomt.  En de smaak vind ik echt niet slecht. Ik lik zeer graag aan een kutje, zeker als het nat is. Zelfs de geur kan me enorm opwinden.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Als meisje: zeeer leuk ja, heerlijk ! Ik word zelfs opgewonden als ik eraan denk, als ik dit typ op dit moment ;)
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/20/2011 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: Antwerpen, België
|
Ik vind het best heerlijk om m'n vriendin te beffen. Hoe lekker ze kreunt, hoe ze helemaal kronkelt als ze bijna haar hoogtepunt bereikt, damn, zo opwindend. En ik vind het helemaal niet vies
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 3/28/2012 Berichten: 2 [Points]: 6 Locatie: Nederland
|
to_old wrote:Zelf vind ik het heerlijk om het te doen. Haar te horen kreunen en te zien krollen tot ze klaarkomt.  En de smaak vind ik echt niet slecht. Als meisje: ik ben nog nooit gebeft. Ik fantaseer er wel vaak over $$ Het lijkt mij echt lekker
|
|
|
Guest |