|
|
Rang: Member Groep: Member
|
vingeren op de bank in de woonkamer met een laken over je heen en familie in bijzijn zeer spannend wat hebben jullie eens gedaan?
|
|
|
mijn zus doet dat vaak als ze tv zit te kijken terwijl ze een dekentje over haar heeft ben wel jaloers zie je het meteen
|
|
|
maarten wrote:mijn zus doet dat vaak als ze tv zit te kijken terwijl ze een dekentje over haar heeft ben wel jaloers zie je het meteen hoezo jaloers?? en hoe kan jij dat zien??
|
|
|
ik bedoel als ik zou masturberen zie je dat: zij kan het stiekem ik zie wel dat ze een rood hoofd krijgt en als ze klaar komt gaat ze hoesten
|
|
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Heb het ook eens gedaan, gisteren by the way! Mijn moeder was aan het koken en een tiental meter verder lag ik rustig Prison Break te zien. Ik wreef een tijdje over mijn clitoris en kwam zonder veel geluid klaar. Mijn moeder heeft niks gemerkt:')
|
|
|
wat denk je ik heb wel eens meegedaan zo van wat jij kan kan ik ook
|
|
|
maarten wrote:wat denk je ik heb wel eens meegedaan zo van wat jij kan kan ik ook in de woonkamer? wat zij zei ervan?
|
|
|
ze schrok maar ik geloof dat ze ook wel eens wilde zien hoe ik het deed
|
|
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 20 [Points]: -368 Locatie: west-vlaanderen
|
maarten wrote:ze schrok maar ik geloof dat ze ook wel eens wilde zien hoe ik het deed en hoe jong ben jij en je zus?
|
|
|
ik ben 17 en mijn zus 15 hoezo?
|
|
|
maar zei heeft jou zien masturberen dus??
|
|
|
ja maar ze weet echt wel dat ik ook masturbeer hoor. Alleen ik doe het meestal op mijn kamer omdat ik het liever zonder kleren aan doe
|
|
|
maarten wrote:ja maar ze weet echt wel dat ik ook masturbeer hoor. Alleen ik doe het meestal op mijn kamer omdat ik het liever zonder kleren aan doe en heb je elkaar al naakt gezien of naakt voor elkaar gemastrubeerd
|
|
|
naakt gezien wel en ze heeft me ook wel eens ik mijn kamer bezig gezien toen ik de deur vergeten was op slot te doen
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 1/13/2012 Berichten: 2 [Points]: -420 Locatie: ergens
|
ik ben laatst betrapt door debeste vriendin van mijn zus, best wel spannend
|
|
|
whitedick wrote:ik ben laatst betrapt door debeste vriendin van mijn zus, best wel spannend en vertel wat deed jij en wat deed zij toen je betrapt werd en hoe kwam het dat je betrapt werd
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
maarten wrote:naakt gezien wel en ze heeft me ook wel eens ik mijn kamer bezig gezien toen ik de deur vergeten was op slot te doen nice
|
|
|
wie is wel eens betrapt geweest toen hij/zij aant masturberen was? en waar en door wie en wat deed je toen??
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 1/13/2012 Berichten: 2 [Points]: -420 Locatie: ergens
|
BamBam23 wrote:wie is wel eens betrapt geweest toen hij/zij aant masturberen was? en waar en door wie en wat deed je toen?? ik een keer door buurvrouw toen ik boven in men kamer stiekem aan het raam stond
|
|
|
whitedick wrote:BamBam23 wrote:wie is wel eens betrapt geweest toen hij/zij aant masturberen was? en waar en door wie en wat deed je toen?? ik een keer door buurvrouw toen ik boven in men kamer stiekem aan het raam stond Wat deed je toen de buurvrouw jou zag?? en wat deed de buurvrouw??
|
|
|
Guest |