|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 12/14/2011 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: ergens
|
Hoi iedereen :)
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gemasturbeerd,
ik raak wel opgewonden hoor gwn nooit echt zover gekomen.
Nu, pas probeerde ik het wel maar ik vind mijn eikel precies te gevoelig..
Het deed niet echt deugd toen ik er aan kwam.
Ik vind een meisje nu wel heel leuk en ik zou toch wil gemasturbeerd willen hebben
voor ik dingen met haar begin zou beginnen te doen :o
Ik heb ook het gevoel alsof ik een laatkomer ben (wat waarschijnlijk zo is)
Antwoorden? :d
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
Misschien moet je voor je wat met iemand anders begint zelf wat gewoon worden aan wat je fijn vind, het zal later wanneer je een lief hebt handig zijn. Beter een laatkomer dan een nooit-komer ;)
|
|
|
Welkom op dit forum "Uitdeluchtgegrepen"
Zoals ik al eens op dit forum schreef, je eikel is nog overgevoelig omdat je jong en nog niet seksueel actief bent. Het is volkomen normaal dat je op jonge leeftijd overgevoelig bent.
Ik neem aan dat je jezelf al goed bekeken hebt en niks raar opmerkt aan je penis? Ik bedoel hiermee dat je geen irritatie op en rond de eikel hebt door bijvoorbeeld wassen met zeep?
Ik weet niet hoe je het probeerde maar doe het eens met spuug of een glijmiddel op je eikel om het aangenamer te maken. Doe desnoods een condoom aan ook bij masturbatie kan dit het overgevoelige beperken. En je bent dan beter voorbereid om iets met een meisje op een veilige manier te proberen.
Er bestaan geen middeltjes voor een overgevoelige eikel of je zou je moeten laten besnijden.
Je kunt proberen je voorhuid zoveel mogelijk achteruit te houden en steeds met ontblote eikel in je slip te zitten. Hoe meer je hem ontbloot en aanraakt, hoe dikker de hoornlaag wordt en hoe minder gevoelig hij zal worden.
En een laatkomer neen hoor er zijn jongeren die pas op hun 16de sperma produceren dus wie jonger is zijn eigenlijk vroege vogels.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 12/14/2011 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: ergens
|
Irritatie zeker niet hoor xD Nee ik denk dat ik gwn moet proberen :d
|
|
|
inderdaad gewoon jezelf leren kennen op dit gebied, wat leuk en minder leuk is ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
hoe meer je masturbeert hoe beter je weet wat fijn is en wat mijn doet
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Ik ruk al vanaf mijn 9e jaar, en er komt sperma uit vanaf mijn 12e. Nu ben ik 15 en mijn eikel is niet meer zo gevoelig. Hoe krijg ik deze gevoeloger?
Please help me!
|
|
|
Guest |