|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Hallo,
Een onderwerp waar ik graag jullie (serieuze) mening wil over weten. Omdat ik er eigenlijk nog nooit met iemand over heb gepraat (en niet durf).
Naakt door het huis lopen (en zeker in de zomer) heb ik altijd al opwindend gevonden. Vroeger meestal met de deur dicht en de gordijnen goed gesloten. Maar wat ik de laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker "per ongeluk" de gordijnen in de kamer en de badkamer wel open laat en soms zelfs wat licht aan. Wat ik er opwindend aan vind is het idee dat je eventueel kan gezien worden. Hoewel natuurlijk de kans klein genoeg moet zijn dat dat zo is (voor alle duidelijkheid). Wanneer ik het doe wordt ik er wel vaak geiler van en heb dan de laatste tijd al eens aan de zijkant van het raam staan vingeren. Wij wonen op het eerste verdiep en hebben van die blinden die dan een klein beetje dicht zijn waardoor ik weet dat de kans klein is dat iemand het ziet. Mensen vanop straat kijken zelden naar boven blijkbaar. Maar er kijkt wel een groot appartementsgebouw (van ver genoeg) aan de ander kant op ons uit. Ik heb ook al eens naakt liggen vingeren op de zetel met de schuifdeur open en op het bed met de blinden open. Er komen vrij weinig mensen in onze achtertuin voorbij maar er komen er soms wel.
In de zomer loop ik ook steeds vaker zonder slipje met een (kort) rokje in de tuin en in de buurt rond en ook dat vind ik echt zo opwindend. Ik ben nu 35 en zou het 2 jaar geleden nochthans echt niet gedurfd hebben. De laatste tijd voel ik me sexueel veel vrijer en dat maakt blijkbaar vreemd gedrag los. Het is eigenlijk allemaal begonnen (al wat langer geleden) in de sauna waar ik merkte dat naakt rondlopen en zwemmen ook best wel een erotiserend effect op mij had. Ik werd er meestal een beetje nat van. Maar kon dan natuurlijk niks doen.
Ook wanneer we in een hotel zijn vind ik het sinds kort echt geil om de gordijnen open te doen of een stuk open te doen (en soms zelfs een heel klein beetje licht aan of gewoon daglicht dat binnenkomt), naakt rond te lopen en soms me op het bed te laten likken of neuken door mijn vriend (hij vindt het blijkbaar niet erg). Voor de duidelijkheid: natuurlijk niet wanneer we een kamer hebben die recht tegenover een plaats ligt waar heel de tijd mensen voorbij komen. Maar wanneer de kans wel bestaat dat er evtueel iemand kan staan. Ik wil dan ook niet kijken om dat te zien. Maar ik vind het wel enorm geil. Het is nog nooit gebeurd dat iemand me gezien heeft en de fun zou er ook wel af zijn dan denk ik. Het is gewoon het idee dat ik eigenlijk echt wel opwindend vind.
Langs de ene kant vind ik het fijn (als ik het doe). Langs de andere kant schaam ik me soms wat achteraf. Ik vraag me dus vooral af in hoeverre dat herkenbaar is voor iemand. Is er iemand die dat ook soms doet of zich kan voorstellen dat het opwindend is of ben ik nu helemaal abnormaal?
Een lange post. Maar ik ben echt benieuwd naar jullie reacties of ervaringen (of net niet) hiermee.
Groetjes, Liesbeth
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 20 [Points]: -368 Locatie: west-vlaanderen
|
ik ben eigenlijk jaloers oo U soms zou ik het ook willen doen maar ik woon nog thuis bij mijn ouders dus dat houd me tegen
maar moest ik later kinderen hebben dan zou ik ze leren adt naakt in hus rondlopen ook mag zolang het maar niets seksueels is (dat broer en zus van elkaar blijven)
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Welkom op dit forum "liesbeth62". Velen zullen wel eens naakt rondlopen in huis al is het maar van de badkamer naar hun eigen kamer. Of ze daar geil van worden wachten we nog eens af van de antwoorden? Ik ben er zeker van dat dit voor sommige wel het geval is en voor anderen totaal niet. Het kan voor hen opwindend zijn mocht iemand hun dan net zien, familie of zelfs vrienden van hun familie denk ik dan. Zelf vind ik het ook wel eens leuk om naakt thuis rond te lopen ook met het voordeel dat we ook op een appartement wonen en ik verwacht dat niemand me ziet. Geil word ik er zelf niet echt van, heeft misschien te maken met de goede relatie die ik heb ook op seksueel vlak. Abnormaal ben je niet al zal deze drang toch zijn oorsprong hebben volgens mij. Ik ken je situatie niet maar krijg je seksueel de voeldoening die je verlangt? Of heb je een hoog libido waardoor je meer naar seks verlangt dan je krijgt? Ben je in dat geval in de mogelijkheid om dit tekort op te vullen of niet? Ik wil je niet bang maken maar toch moet je oppassen met het opzettelijk zichtbaar in huis naakt rondlopen. Quote: AMERSFOORT - Een 55-jarige man in Amersfoort is woensdag door de politie op de bon geslingerd, omdat hij in zijn eigen huis naakt rondliep. Volgens degene die de politie had gealarmeerd, was het al de derde keer dat de man zonder kleren door zijn huis paradeerde in het zicht van de goegemeente.
Hij kreeg een bekeuring vanwege schennis van de openbare eerbaarheid, aldus de politie donderdag.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Ik maak me weinig zorgen want ik ben er zeker van dat nog nooit iemand me echt gezien heeft. Het is wel een verschil als je zo ostentatief naakt rondloopt dat je echt wil dat mensen je zien he. Ik pas altijd heel goed op en zou het niet leuk vinden als iemand het echt zou zien.
In mijn seksleven kom ik niks te kort hoor. De seks met mijn vriend is meer dan voldoende en bevredigend. Ik heb idd de laatste tijd wel een hoog libido. Dat is meestal zo als ik stop met de pil.
|
|
|
Gelukkig dit te horen, ik wou je alleen wijzen op het feit dat ostentatief (aandachttrekkend) gedrag naar de gemeenschap toe ook binnenhuis bestraft kan worden. Al zal men ten opzichte van dames iets toleranter zijn volgens mij.
Het is inderdaad zo dat door het stoppen met de pil je libido kan verhogen en als je vriend deze verhoging positief ondervind is er niet echt een probleem.
Veel plezier en hou het voor jou en je vriend, probeer anders eens een speeltje om eens iets anders te doen dan anders. ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Ik vind dat ook zeer opwindend :D
|
|
Lid sinds: 4/25/2009 Berichten: 11 [Points]: -158 Locatie: Gent
|
Het is wel spannend als je begluurd wordt. We neuken soms wel eens min of meer openbaar zelfs. In elk geval ben ik altijd fier als mn vriendin er wat uitdagend ( zonder bh of slipje ) rondloopt en de mensen wel kunnen vermoeden, maar niets zeker weten he.
|
|
Lid sinds: 3/13/2012 Berichten: 19 [Points]: -104 Locatie: De Pinte
|
Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
DuckArmy wrote:Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
ja odem dito
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
Das toch niet erg? ik doe dat ook soms en dan hebje gewoon een stijve als je in slaap valt ;p Ik vind het een leuk gevoel.. zpmboy wrote:DuckArmy wrote:Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
ja odem dito
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
Lid sinds: 3/13/2012 Berichten: 19 [Points]: -104 Locatie: De Pinte
|
lolzzz wrote:Das toch niet erg? ik doe dat ook soms en dan hebje gewoon een stijve als je in slaap valt ;p Ik vind het een leuk gevoel.. zpmboy wrote:DuckArmy wrote:Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
ja odem dito Als ik een stijve heb, heb ik zin om me te rukken tot der sperma uitkomt :P en ja derna is de zin om naakt te zijn over :D
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
DuckArmy wrote:lolzzz wrote:Das toch niet erg? ik doe dat ook soms en dan hebje gewoon een stijve als je in slaap valt ;p Ik vind het een leuk gevoel.. zpmboy wrote:DuckArmy wrote:Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
ja odem dito Als ik een stijve heb, heb ik zin om me te rukken tot der sperma uitkomt :P en ja derna is de zin om naakt te zijn over :D ja
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
haha dan moet je inhouden en als je dan smorgens wakker wordt is het veel leuker ;) zpmboy wrote:DuckArmy wrote:lolzzz wrote:Das toch niet erg? ik doe dat ook soms en dan hebje gewoon een stijve als je in slaap valt ;p Ik vind het een leuk gevoel.. zpmboy wrote:DuckArmy wrote:Ik ben jaloers! Wil dit is doen maar woon bij mijn ouders dus gaat niet :( soms probeer ik is naakt te slapen maar dat lukt niet echt want ik krijg altijd een stijve...
ja odem dito Als ik een stijve heb, heb ik zin om me te rukken tot der sperma uitkomt :P en ja derna is de zin om naakt te zijn over :D ja
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
|
Guest |